Assalamualaikum..

Wednesday, December 16, 2009

-Binkisan Hati -



Assalamualaikum
"Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku. Sahabat yg baik adalah seiring denganku dan menjaga nama baikku ketika hidup atau selepas mati. Kuhulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang. Semakin ramai sahabat, semakin aku percaya diri. Aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tidak luntur baiknya dalam suka dan duka. jika aku dapat, aku ingin setia padanya..." (Imam Shafie) ikhlas buat mu sahabat..:))




“Sahabat yang paling baik adalah orang yang sangat percaya dan membuat diri anda tenang bersamanya, membantu kesulitan anda, ikut prihatin dengan kegelisahan anda dan ia tidak menyebarkan rahsia anda”

-dari sahabat untuk sahabat



"Ya Allah Ya Tuhanku...Kau hadiahkanlah Cinta & Kasih sayang Mu demi memelihara kesejahteraan kebaikan insan ini... Kerana ku tahu hanya Kau saja yang mampu menjaga dirinya lebih baik daripada diriku....."
thabit qulubana Ya Allah....amen...

No comments:

Post a Comment

Selamat membaca.. sebarang cadangan / penambah baikan serta comment anda sila sertakan dibawah dengan hati yang ikhlas na.. tq

TAUTAN HATI

Related Posts with Thumbnails